finish school
Text by : summer girl
دختـــــــر تابستون

 

سلام دوستان

خوبین

من بــــــــاز اومدم

مـــدرسه هام تــــــــموم شد و خداروشکر راحت شدم

تابستون کــــــلی پست های جدید مدید میزارم

البته از نظر مـــن الان هم تابستونه

کلا هروقت مدرسه ها هم تموم بشه تابستون حساب میشه

حالا مــــیخواد مثل الان بهار باشه یا پاییز یا هر فصل دیگه ای

خلـــاصه اومده بودم اعــــلام حضور کنـــــــــــــــــــــــــم



نظرات شما عزیزان:

mehran
ساعت15:16---31 خرداد 1394

بعد از آن سیب من آدم شده ام می دانی !؟

بدست علیرضا در دسته جلیل آهنگرنژاد تاریخ : 92/6/10 ساعت : 11:41 صبح



بعد از آن سیب من آدم شده‌ام می دانی !؟ باخیالات تو همدم شده ام می دانی ؟!



بعد از آن سیب من آدم شده ام می دانی !؟

باخیالات تو همدم شده ام می دانی ؟!



تشنه‌ی خاطره انگیز ترین بارانم

تشنه‌ی اشک چو شبنم شده ام می دانی !؟



ای سحر ! پشت شب پنجره هامان گل کن !

بی تو مثل شب عالم شده ام می دانی !؟



بی تو از هر چه بهار است دلم می گیرد

بی تو عطر گل مریم شده ام ! می دانی !؟



باز هم سیب نگاهی به تعارف بنشین !

به خدا باز من آدم شده ام می دانی !؟


پسربد
ساعت18:53---14 خرداد 1394
آخرین پستمو گذاشتم دوس داشتی بسر .... خدافظی
پاسخ: باشه :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 13 خرداد 1394برچسب:, | 14:29 | Mahtab♥♥ |